Intézményünkben „A tehetségsegítés feltételrendszerének javítását célzó hazai programok támogatása” (NTP-TFJ-21-0041) pályázat keretében beszerzett padló- és programozható robotokkal folynak a tevékenykedtetések tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon egyaránt. A robotika fejleszti a tanulók logikai-feladatmegoldó, konstruáló, az írási-olvasási és még számos egyéb képességét. Hatékonyan segíti a vizuális és téri érzékelést a feladatok síkból térbe való áthelyezésével.
A kódfelismerés, az alkalmazás, ezek kombinációjának létrehozása, a pályák megtervezése és megalkotása síkban és térben már kisiskoláskorban az algoritmikus gondolkodásmód fejlesztésének kiváló módja. Tanulóink és pedagógusaink egyaránt megkedvelték a robotikában rejlő lehetőségeket, a beszerzett eszközökkel történő tevékenységeket.